czwartek, 15 marca 2012

445. Luna po przejściach



  Tu Luna- sąsiadka Ursusa i Mufasy. Chciałam tylko potwierdzić, że słowa Pradziadzia Pavarottiego odnośnie złych ludzi, są jak najbardziej prawdziwe. Bo ani pies, ani inne zwierzę tak nie nie skrzywdzi kota, jak właśnie zły człowiek. Niestety oberwało mi się ostatnimi czasy i to na poważnie. Zostałam oblana olejem samochodowym, prawdopodobnie przez tych samych okrutnych osobników, którzy grozili Ludziom Ursusa i Mufasy, mówiąc że wywiozą, a nawet zabiją Olbrzyma i nigdy go nie znajdą, jeśli jeszcze raz go zobaczą na ich posesji.  
   W wyniku zajścia moje futerko nie może wciąż odzyskać swojej dawnej świetności, pomimo że zostałam wykąpana. Wciąż jest tłuste i niezbyt ciekawie pachnie. Do tego nos mam podrapany, na głowie widać dwa małe, łyse miejsca. Moi Ludzie opowiedzieli Ludziom Niebieściuchów, co mnie spotkało, a ci są wstrząśnięci. Źli ludzie skrzywdzili mnie, ponieważ łazikowałam sobie w sąsiedztwie ich ogrodu i domu. Spacerki i łazikowanie to dla mnie wielka przyjemność, ale niestety nie każdemu się to podoba. Cóż, moja dzika natura mnie zgubiła, a teraz straciłam resztki zaufania do większości ludziowatych. Jedynie ufam moim Właścicielom, Pańci i Pańciowi Olbrzyma i Ruska. Do nich wciąż przeskakuję przez płot i odwiedzam ich codziennie. Nawet na Kocurów nie syczałam, a oni obaj wyczuli, że coś mi się stało. Nie oddalam się teraz od mojego domku, a poza tym Ludzie Niebieściuchów poradzili moim, aby założyli siatki na płoty, tak jak oni to zrobili. Ogródek wygląda jak co prawda więzienie z kolczatkami, ale jeśli nie ma innego wyjścia, to nie ma co żałować. I choć udaje się powstrzymać zapędy Ursusa i Mufasy do wyskoku, to ja dzięki mojej nieprzęciętnej skoczności, wszak zdolna ze mnie płotkarka😉 , potrafię jeszcze zeskakiwać i sprytnie wspinać się po drzwiach ogródkowych moich ulubionych człowieczych sąsiadów. I kocich też. (kociompromitacja!)  

A oto jak aktualnie się prezentuję:










Kot_Ursus
26 łapek (comments)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz