poniedziałek, 7 maja 2018

975. Wielki dzień- 11 lat!

Wielki Kot, a właściwie Kocisko, czyli ja Ursusik Olbrzymo Łobuziak :) obchodzę dziś moje 11-te urodziny! Ludziowaci i Niebieściuch twierdzą, że nic się nie zmieniłem, szczególnie jeśli chodzi o mój charakterek i  możliwości pędzlowania misek. 😉


Kochany Ursusiku to wszystko prawda! Nic się nie zmieniaj i dawaj nam tyle radości i poprawiania humoru jak od dnia, w którym do nas przybyłeś. 
                               Twoi Ludzie i Mufi-Mufasa. 

P.S. Przesyłamy życzenia urodzinowe dla Twojego Rodzeństwa, szczególnie dla Klimberka :) Dużo zdrówka, pełnych misek do pędzlowania, mizianek z Ludźmi oraz harówek spankowych w różnych miejscach! 

Dziękuję Ursusiku, ja Tobie życzę tego samego, a także, to już między nami, życzmy sobie owocnych regulacji populacji gryzoni i ptaków;) Klimber.

W zupełności się z Tobą zgadzam Klimberku. Regulacja populacji gryzoni i ptaków pozostanie naszą tajemnicą. Nasi Ludzie nie muszą nic wiedzieć 😆



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz