niedziela, 7 maja 2017

917. Wielkie Święto- 10 lat!!!

Dziś w koszyku znalazłem liścik od moich Ludzi i Niebieściucha. Moja kocioosoba bardzo się ucieszyła, kiedy go przeczytała:) 

 "Ursusiczku kochany dziś Twoje 10-te urodziny. Pomimo iż tyle czasu minęło, Ty niezmiennie taki sam: żarłoczny, rozmowny, wesoły i towarzyski Olbrzymo. Patrząc na Twoją futrzastą mordkę, wiemy, że jesteś strzałem w dziesiątkę!!! 
Obyś jak najdłużej trwał w zdrowiu i by nie opuszczały Cię kocie psoty i wybryki:)
Byś nadal był dla mnie Twojej Pańci inspiracją do kolejnych śmiesznych wpisów blogowych."

To niebywałe, że z takiego kociątka wyrosło takie Olbrzymiaste Kocisko:) 











Z cyklu "Strach się bać"😆







4 komentarze:

  1. cudny :) przyłączam się do tych życzeń i duuuuuużo głasków dołączam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, życzenia i głaski już przekazałam , ai buziaki już dostał, a co :)

      Usuń
  2. Jakim rozkosznym kociakiem był!
    Wszystkiego dobrego przystojniaku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a kociak z niego był rzeczywiście niesamowity. Niesamowity do tego stopnia, że założyłam blog i zaczęłam spisywać jego wybryki, aż trudno teraz skończyć :))

      Usuń