sobota, 29 lipca 2023

1330. Wielki Łowczy Polny stary, ale jary!

 Ten przemądrzały Gołąb może próbował mnie obrazić, nazywając mnie starym, ale trafił w sedno. Do najmłodszych Kocurów już nie należę, ale nadal mogę pochwalić się niezłą formą psychiczno-fizyczną. Jestem stary, ale jary! Jednak mimo wieku i upływu lat nie udało mi się wyszkolić moich Człowiekowatych tak, jakbym chciał ;) Kolejny raz zawiedziony postawą Ludzi, którzy odmówili mi zakupu gryzonia, tak bym mógł również posiadać własne zwierzątko, postanowiłem sprawić je sobie za darmo! A co! Dlatego wyszedłem późnym wieczorem do ogródka, gdzie cierpliwie zaplanowałem akcję. Swoje odczekałem, namierzyłem znajome mysie dźwięki, po czym ze stanu bezruchu przy płocie, przeszedłem do działania. Działania regulacji populacji myszy, zakończonego sukcesem. Gdyby nie intuicja Pańci, której nie podobała się moja długa nieobecność, czuwanie w ciszy, a potem nagłe podekscytowanie, nikt by się nie dowiedział. Musiałem pochwalić się łupem i pokazać, że tamten sztuczny chomik w kulce, w którego próbowano mnie niedawno wrobić, to  jakiś żart. A tak, jak to mruczał Dziadzio-Pradziadzio Dream-Dandy i reszta mojej rodziny z francuskiej gałęzi: voilà.








😄


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz