środa, 25 sierpnia 2010

347. Ursusik idzie na kociostudia;)


  Zasugerowałem się Waszymi komentarzami drodzy Czytelnicy i za Waszą radą zrobię sobie jeszcze kocie prawo jazdy. Może nie teraz, ale na pewno w niedalekiej przyszłości. Moje myśli zaprząta tymczasem inna sprawa, którą od dawna chciałem zrealizować i z Wami się podzielić. Teraz kiedy posiadam dowód kociobisty, świadczący o mojej kociopełnoletności, mogę w końcu ułożyć moje Ursusikowe życie tak, jak ja tego chcę, a nie jak Mufasa i moi Ludzie, a tymbardziej Praprababcia Cosima z Jej opowiastkami o założeniu kółka na pazurki!Otóż, podczas pobytu w Piwnicy pod Kocurrami, Praprapradziadzio Skywalker i Chief Two Moons pochwalili mój wrodzony talent do czyszczenia misek, zwany w naszym Olbrzymowym świecie pędzlingiem na czas. Mój Tatko Consul również wspierał mnie, zachęcał do dalszej pracy i rozwijania mojej nieprzeciętnej łakomczuchowej umiejętności.;) Żeby jednak nie spocząć na laurach, moi zacni Przodkowie zaproponowali mi dalszą edukację, czyli co tu dużo mruczeć kociostudia na kierunkach, które są mi najbliższe, a więc pędzling i żarłologię.;) Swoją drogą to nie wiedziałem, że są takie. Zgodzicie się Koci Przyjaciele, że to bardzo obiecujące i przyszłościowe kierunki, szczególnie dla mnie Olbrzymowej Kociobistości?;-) Nie miałem wątpliwości co do tego, aby poszerzać kociowiedzę, jednak ze względów praktycznych wiedziałem, że bez kociomatury nie mam co marzyć o kociostudiach. Koternistycznie udało mi się zdać egzamin dojrzałości, ale zanim do tego doszło, musiałem się sporo uczyć. Wkuwałem więc nocami, kiedy ludziowate spały, a Mufasa starał się pomagać mi, ile może. Korzystałem też z kociokorepetycji u Pradziadzów Pavarottiego i Radio Ga-ga, mogłem także liczyć na moich Rodziców. Zaangażowanie członków mojej Rodziny przeszło wszelkie oczekiwania, gdyż wszyscy się sprężyli i mi kibicowali. Kiedy okazało się, że zdałem pomyślnie kociomaturę, mogłem już na spokojnie składać podania na moje wymarzone dwa wydziały....cdn.;-)))
Kot_Ursus
39 łapek (comments)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz