piątek, 20 maja 2011

398. Ursus Czołgista ;)


  Tu ponownie Mufi-Mufasa. Poprzednim razem zapomniałem dodać Drodzy Czytelnicy, iż poza skokami i zeskokami z płotu i na płot, zwanych przez mnie płotkarstwem, w ostatnim czasie zainteresowałem się i wprowadziłem w kociożycie zaawansowaną technikę wspinaczki wysokokociogórskiej. Nie używam żadnych zabezpieczeń, w przeciwieństwie do gatunku człowieczego, wszak jestem profesjonalistą. luzak  Uskuteczniam również umiejętności czołgające się pod płotem, które postanowiłem przekazać najmłodszej kociosobie w domku, czyli Ursusowi. Niech  uczy się za młodu, gdyż to najlepszy czas na zdobywanie takiej nietuzinkowej wiedzy. luzak Dlatego też prowadzę treningi i szkolenia, kładące nacisk na jak najszybsze przyswojenie  trudnej umiejętności czołgania się przy pomocy pozycji  na płaszczkę. Na filmiku, który załączę za chwilę, pokazany został pierwszy kurs. To na razie podstawy Drodzy Czytelnicy. hehe 
   Nadal nie rozumiem zdenerwowania moich Ludzi, szczególnie Pańci, która przez moje wybryki i niedawno późny powrót do domku, nie szczędziła mi wykładów o kociowychowaniu. Do tego dostałem mały ochrzan za dawanie złego przykładu Olbrzymowi, który po mnie powiela, co tylko może. No wielkie mi halo! Zamiast cieszyć się, że Ursus może uczyć się od najlepszych, Pańcia się mądrzy. Pańcio zresztą też. luzak  Co gorsza za karę nie było pieszczoszek i smakołyka przed snem, którymi Ludzowate mnie zawsze obdarowują. Jutro pomyślę, jak ich przekonać, szczególnie moją Właścicielkę, aby tak się nie przejmowali moimi sportowymi zainteresowaniami, którymi dzielę się z Kudłaczem.



Kot_Ursus
10 łapek (comments)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz