środa, 9 maja 2012

454. Wielki dzień, czyli 5-te urodziny Ursusika!!

Nie dość, że onet nie działa, to jeszcze mamy w domku awarię z internetem. Podejrzewam, że to Luna coś majstruje luzak . Próbuję cały czas opublikować mój post, w którym chciałem tylko pomruczeć, że dziś mój wielki dzień, wszak skończyłem 5 lat!!! Dziś są moje Olbrzymowe urodziny! Jako że na razie więcej nie mogę napisać, bo wciąż przeszkadzają nam problemy techniczne, to wstawię tylko zdjęcia z mojego ostaniego dnia w hodowli, kiedy to liczyłem 3 miesiące. Nawet dwóch moich braci załapało się na zdjęciach, ku mojej radości.











Od małego już poznałem smak harówki łózeczkowej... ważniak


I który jest który? hehe Ten pierwszy to ja.

Jeden z moich braci, ale jak dziś ma na imię, to nie wiem...

Wszystkim moim Siostrom i Braciom, a było nas dziewięcioro, życzę wszystkiego najlepszego z okazji naszych 5 urodzin, harówek, pełnych misek i kochających Ludziowatych  luzak  

20 komentarzy:

  1. oooooo...ładnie, zaczęłaś przenosić,
    tylko tyle że bez komentarzy tam zostawionych, nie można przenieść komentarzy?
    A

    OdpowiedzUsuń
  2. witaj, siedzę tu teraz hehehe, myślę, że komentarze można by było przenieść, ale to roboty tyle, że nie wiem, czy się temu poświęcę...Oczywiście żal mi ich, ale dopóki onet istnieje, to nie będę kasowała tamtego bloga, w ogóle jakies takie dziwne uczucie żalu mnie ogarnęło, jakbym naprawdę lubiła tam pisać...;( Spróbuję przenieść te niedawne komentarze, bo te z początku pisania sprzed 4 lata, to nie ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. nie żałuj dziadów, tylko przenos póki możesz przenosić, wsio jak leci, będziesz miała poczucie że nie sa w stanie ci zaszkodzić i przygnębić, nie możesz się poddawać bez walki...zrób co możesz, a potem sobie powiedz: Boże zrobiłam co mogłam, a reszta należy do Ciebie;-))))))))znasz to? znasz , a więc....do roboty;-)))
    A

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki Ci za te słowa, potrzebowałam ich, bo nie chcę się rozczulać :))

    OdpowiedzUsuń
  5. no bo nie ma co się rozczulać, trzeba być twardą babą, wiesz, tam cie wypychają , to musisz iść gdzie indziej, takie są baby hahaahah
    A

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha, no tak, a tam zawieszone i trudno kopiowac posty, ale Onet robi ludzi w trąbę i śmieje sie w twarz.

    OdpowiedzUsuń
  7. jak? całkowicie zawiesili? muszę sprawdzić;-)
    A

    OdpowiedzUsuń
  8. weszła za trzecim razem, ale ty przecież możesz się zalogować i kopiować z okna notatek, bo chyba wejść na swojego bloga możesz czy nie?
    A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wejść mogę, ale tez nie zawsze za pierwszym razem, na szczęście mam posty w większości skopiowalam, tyle ze sama treść bez zdjęć. Ło matko, ile ja tego natworzylam, jeszcze trochę czasu mi zajmie te przenoszenie....

      Usuń
    2. hahhaah no nie, dziwisz się własnej twórczości, można by powiedzieć... twórcza jesteś;-)))
      A

      Usuń
    3. I zobacz ciagle chce sie coś pisać, moze juz nie tak duzo jak kiedyś, ale jakoś tak inaczej, tzn kiedys pisałam bardziej to, co widziałam, a teraz fantazję używam :)))..moze ja szukam mojego stylu wciąż ?

      Usuń
    4. no i widzisz, to jest ta zmiana w człowieku, ciągle się wokół wszystko zmienia a i człowiek przez to się zmienia, otwierają się nowe możliwości to dlaczego nie skorzystać?
      A

      Usuń
    5. no pewnie, a ja to się uśmiecham z tych moich postów, bo jak je przenoszę, to coś tam sobie poczytam i aż w głowę się drapię, co ta B. powymyślała hhahahahah, Cieszę się, że trafiłam w sieci na Was- ludzi tak samo zakręconych jak ja, a jednocześnie mocno stąpajacych po ziemi ;)))

      Usuń
    6. a ja jak wyjdę z tego posta , to klikam na "starszy post" i widzę jak daleko już jesteś, harujesz jak nie wiem co, właściwie to wiem, harujesz jak U. i mu. hahhahahaha
      A

      Usuń
    7. Juz zaraz wszystko opublikuję, a potem kolejny etap to podział na kategorie. Ale sie uśmiałam z moich niektórych postów, np. Z kociohistorii czy Los Mufasos. Hahahahahahahaha

      Usuń
  9. Moze nie haruję jak koty hehehehehehe, ale powoli idzie do przodu i niewiele juz zostało. Mogłam nawet kopiowac miesiącami, a nie postami, ale tak bedzie bardziej przejrzyście.

    OdpowiedzUsuń
  10. no i na końcu stwierdzisz że wcale nie było tak ciężko i mozolnie, i jeszcze powoli przeniesiesz komentarze , ale będziesz miała zadowolenie z tego, a ja doszłam jeszcze do jednego wniosku, wczoraj na głównej O. był blog polecony, weszłam w niego, a tu zonk, nie po raz pierwszy, okazało się ze ten ktoś najnormalniej w świecie , schował blog, i tak wykiwał O.... ja już to widziałam kilkanaście razy, nawet kiedyś sama tak zrobiłam, jak tam byłam, no bo wiadomo, jak się zleci ta chamska szarańcza z O.. to bluzgi i inne takie były, ja to nie chciałam być polecana ze względów wiadomo jakich,kto wie czy właśnie to może jest jeden z powodów, ze O. utrudnia życie prowadzącym blogi, bo jak tak przemyśleć, to O. ma darmowe artykuły na głównej dzięki blogom,
    A
    A

    OdpowiedzUsuń
  11. no właśnie, gdyby nie polecenia to można by swobodniej pisać, ale najgorsze były polecenia na głównej, wtedy zlot szarańczy murowany. Bo jak jeszcze polecali tylko na stronie bloga, to istniała szansa, że tak dużo ludzi nie wejdzie, a na głównej onetu siedzą miliony ludzi i jak się władują na blog, to komentarzami zrobią z autorem wręcz wszystko. Wymieszają z błotem, osądzą, obrażą, wyśmieją, itp...Wtedy, jak mnie rzucili Ursusa na główną, to jednorazowo to z kilka tysięcy ludzi było...

    OdpowiedzUsuń
  12. nooo..to była wtedy masakra, a teraz ta ich niby awaria, ale nie tylko awaria, na forum pozmieniali tryb wpisywania komentarzy, ludziom się nie podoba tez, maja chyba nowych redaktorów, bo artykuły są pełne błędów, czasem można natknąć się na ten sam artykuł ale pod innym tytułem,
    A

    OdpowiedzUsuń
  13. no to się dzieje, ciekawe, co z tego wyniknie? Wczoraj zajrzałam na blog redakcyjny i widziałam nawet, że ktoś wysłał wiadomość do Uwagi, żeby zajęli się problemem awarii i robienia blogujących w jajo. Wątpię jakoś, że tv zrobi o tym program ;))

    OdpowiedzUsuń