czwartek, 7 marca 2013

534. Mufasa (nie) wielki ;)



     A ja mierzę 80 cm od czubka nosa do końca ogona i w ogóle się nie przejmuję, że nigdy nie dorównam  Olbrzymowi i innymi maine coonom pod względem długości. Moja wielkość tkwi w czymś innym! To ja zajmuję tron, z którego zarządzam domem i moimi Ludźmi i to do mnie każdy z Domowników musi zwracać się Wasza Wysokość. Na moim przykładzie udowadniam iż niepotrzebny mi tzw. porządny gabaryt, aby być silnym i wielkim, a rozwaga i mądrość!
Mufi-Mufasa.

2 komentarze:

  1. a jak tam dziś Mufasku ze świętem Pańci? i to pewnie podwójnym świętem! życzenia i przytulanki były? że o kwiatach nie wspomnę? :) ostatecznie jedyna kobieta w domu! i na dokładkę imieniny Beaty w kalendarzu! serdeczne życzenia i ja zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy, ale dziś nie obchodzę imienin, bo miałabym dwa świeta w jednym dniu :) Przeniosłam je na 6 września, a do tego przez to, ze urodziny mam w styczniu, to dobrze mieć imieniny w drugiej części roku. Może nikt tak nie robi, ale co tam. MImo to Mufaska nie zapomniał sie pomiziać i spać przy mojej głowie :)

    OdpowiedzUsuń