czwartek, 14 stycznia 2016

795. Trzy zagadki

  Pod wpływem niedawnych wydarzeń, czyli świąt i naszego przesiadywania przy figurce Stwórcy, przyszła Pańci do głowy kolejna zagadka, a właściwie dwie. Widząc Pańcia głaszczącego jednocześnie nasze futrzaste głowy i grzbieciki, zapytała go:

- Wiesz dlaczego Bóg dał człowiekowi dwie ręce? 
Nie wiem- odpowiedział.
- Żeby człowiek mógł głaskać dwa koty jednocześnie, jedną ręką jednego, a drugą drugiego.

:) Pańcio roześmiał się, masując odrobinę mocniej nasze grzbieciki. Nagle usłyszał kolejne pytanie, czyli kolejną zagadkę:

- A wiesz po co w ogóle Bóg stworzył człowieka?
- Żeby ktoś głaskał dwa koty jednocześnie?- odpowiedział Pańcio.
- Dobrze!- oznajmiła Pańcia :-)




Tu Luna ze snu:  a ja za to mam zagadkę dla tej Pańci!

- Po co Bóg stworzył małżeństwo?
- Po to, że kiedy np. mąż głaszcze swoje dwa koty jednocześnie, żona w tym czasie może głaskać trzeciego kota...z sąsiedztwa i być do jego ( jej) dyspozycji!

( oczywiście ten trzeci kot to ja)
:)

Luńciu- zgasiłaś mnie, zatkało mnie i zamurowało. I jak to môwią, zostałam zaorana :-)
Do zobaczenia w piątym śnie.

4 komentarze:

  1. Oj tam głaskanie głaskaniem, ale Bóg stworzył człowieka, żeby miał kto kotom puszki otwierać:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najszczersza prawda haha, a człowiek w ogóle takie ciekawe stworzenie, nogi ma po to, źeby na nich mógł pójść do lodówki i za pomocą rąk mógł wyjąc puszkę i ją otworzyć :))))

      Usuń
  2. oj, siedzi Ci ta Luna jak zadra w sercu :( szkoda, że nie masz żadnych wieści co u niej, byłoby Ci chyba łatwiej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak i nie, ma co dzień o niej tak nie myślę, wiem, że ma siè dobrze, bo miała dom i ludzi. Pamietam jej wzrok, jak się źegnalysmy i to było smutne :)

      Usuń