środa, 13 września 2017

933. Kocioosoby o swoich exitach :)

Olbrzymie! Zrobiłeś sobie dwa exity, czyli Ursexity i nie jest to dla nas żadna nowość. Nie wiedziałeś, że my już dawno podjęliśmy taką dezycję, niektórzy z nas bardziej, inni mniej radykalnie, więc naprawdę nas nie zadziwiłeś. Tylko Twoi Ludzie narobili zamieszania zdenerwowaniem z powodu Twojej nieobecności. Gdybyś był bardziej rozważny, umiałbyś korzystać z exitów częściej, jak my, a tak musisz siedzieć w domu i ogródku oraz liczyć na łaskę człowiekowatych, jeśli chodzi o spacerki i to na smyczy! 

"No(rweg)-way"

Ursusie! Tu Norweg- Twoja Pańcia zakwalifikowała mnie do rasy norweskiej leśnej, więc niech tak zostanie. Ja robię codzienne No-way:) i nie mam zamiaru donikąd wchodzić, żeby potem nie musieć wychodzić. Co na to moi Ludzie? Nie mam pojęcia! 

"Tom-out"
Tu Tomi, ja postanowiłem zrobić Tom-out, szkoda, że nie jesteśmy już sąsiadami. Przeprowadziłem się zaraz po Tobie Olbrzymie, ale wyjścia nie są mi obce...

"Never"

A ja znikąd nie wychodzę, gdyż donikąd nie wchodzę. Idę tam, gdzie idę i robię, co chcę. Ja Newa robię ( Never)! :-) Nigdy!

"Muf-out"


Ja stale robiłem kiedyś Muf-out, ale obecnie wolę przesiadywać przy moich Ludziowatych pilnować Ursusa i rządzić się! 

"Lookam"
A ja tylko lookam, patrzę, czy tam lukam;) Luka.
Co ja patrzę? Hmm 

 Nie wiedziałem, że mój skromny UrsExit wywoła taką lawinę kocich wypowiedzi.
:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz