piątek, 29 maja 2020

1100. Niegrzeczniuchy

Nie tylko Mufasa sprawuje nade mną władzę. Pańcia i Pańcio także. O ile z tą pierwszą osobą sprawa wygląda nieco łagodniej, gdyż i głos jej delikatniejszy i mniej donośny, a i kary do przeżycia, jak choćby dwie godziny w pudle, tak z drugą sytuacja z góry wydaje się dla mnie przegrana. 😉Po prostu nie ma żartów. Ludziowata sprytnie wywęszyła, iż donośniejsza i stanowcza intonacja głosu Pańcia, stawia mnie do pionu. A może poziomu? 🤔Wyręcza się jego osobą, a sama udaje niewiniątko. Mimo że rozum nakazuje mi słuchać Ludziowatego, to trudno ulec mi nakazom i całkowicie się mu podporządkować. Kiedy stanowczo do mnie mówi: żadnych niegrzeczniuchów w ogródku, to tak ma być. A co jeśli nie posłucham? Niegrzeczniuchy to coś, czego moi Ludzie nienawidzą, kiedy robię. To inaczej mrucząc-pewnie w ich rozumieniu- brzydkie rzeczy, które zostawiam w roślinach, zamiast w kuwecie. Dawniej określane wykopkami i prezentami, aktualnie otrzymały nową nazwę. Niegrzeczniuchy doprowadzają ich do nerwów. Każde na inny sposób, niekiedy doprowadzając do zgrzytów. Gdy Pańcia próbowała pogodzić się z faktem, że nie przestanę i karanie mnie nic nie da, a tylko ją rozwścieczy, zaproponowała Ludziowatemu dwie opcje. Albo rezygnują z kwiatów w ziemi, wszystko zasieją trawą i jedynie z myślą o pszczołach zasadzą rośliny w doniczkach albo to co teraz mamy trzeba owinąć siatką. Pańcio nie chciał nawet słyszeć o pierwszym rozwiązaniu. Musiałby się poddać, a przegrać ze mną, to nie po jego myśli. Po krótkim zastanowieniu się, co i jak, a następnie krótkim staniu w kolejce do sklepu, nabył płotek i siatkę. Od tej pory gdy wszystko zamontował tak, jak sobie zaplanował, nie mam szans nigdzie zrobić niegrzeczniucha. Wypomniano mi niepotrzebny wydatek, stawiając za wzór Mufasę jako kota idealnego i grzecznego. Kociompromitacja! 



Sytuacja z płotkiem wydała mi się podejrzana...


Zostałem pokonany, ale na razie.



W końcu kiedyś znajdę sposób, aby zostawić niegrzeczniucha.....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz