niedziela, 12 grudnia 2021

1216. Ursus Fragles


Copy:internet 

-Nie tylko Mufasa próbuje naśladować wygląd Jamnika, czy Cocker spaniela! Za pomocą tej dziwnej fryzury, złożonej nie z jego futra, daje zły przykład Olbrzymowi. Maine coonowe Kocisko wcale nie wypada gorzej na tym polu, co jego koleżka Niebieściuch i w swej arogancji upodabnia się z kolei do mnie! Co więcej jego Ludziowaty również zauważył podobieństwo! To przez to uczesanie! A skąd wiem? Zachowały się przecieki człowieczych rozmów…






-Nie pamiętali mojego imienia, o dziwo! Oraz większości postaci! Ale skoro ostatni raz widzieli mnie w przedszkolu albo w początkach szkoły podstawowej odległego XX wieku, to mogę im wybaczyć. 



-Red, kogo to obchodzi, że się nieświadomie Tobą zainspirowałem… Nigdy Cię nie widziałem i nic o Tobie nie słyszałem. Czysty przypadek. Nie Ty jedyna nosisz dwie kity na głowie. Pańcia i jej koleżanki też kiedyś nosiły. Jak już to wiń ją…😉 


-Phi?!


-Nadal nie rozumiem, o co ten spór? Skoro to moja fryzura charta afgańskiego przewyższa wszystkie…



Link


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz