środa, 16 marca 2022

1238. Rozszyfrować zagadkę

  Na rozszyfrowanie zagadki, dotyczącej tego, kto zahipnotyzował Mufasę i skusił go na TvCat, poświęciłem wiele mojej Olbrzymowej energii. W tym celu ułożyłem się na kanapie, tudzież w koszyku, lokując Ursusikowy wzrok w ekran. Niewiele by brakowało, a uzależniłbym się od programów przyrodniczych, zapominając o prawdziwych atrakcjach ogródkowych. Ale co poradzić? W przeciwieństwie do Niebieściucha bardzo chciałem poznać odpowiedź. Kto za tym wszystkim stał i kto tym sterował? Jedno było pewne: na pewno nie Ludziowaci. Aby rozwiązać tę łamigłówkę, zaangażowałem się do tego stopnia, że niemal bez przerwy śledziłem losy gryzoni i ptaków, które podawał dla mnie Pan Telewizor. O ile ja dałem się w to wkręcić, o tyle nie rozumiałem, jak udało się wyrolować Ruska. Może nie w takim zakresie jak mnie, ale zawsze. Postanowiłem się upokorzyć i podpytać każdego, kto pojawił się na Szklanym Ekranie. Czy to skrzydlatego, czy gryzącego orzechy. Niestety nikt nie zamierzał wejść ze mną w dialog, co więcej udawał, że mnie nie widzi. Zignorowany przez tych gagatków, przyrzekłem sobie, że jeszcze tu wrócę i powtarzałem sobie, aby się nie poddawać i szukać odpowiedzi dalej. Wszak zostało powiedziane: szukajcie, a znajdziecie.



Nie, to być nie może…







Niewiarygodne, jak kocia telewizja wciąga…

Hej, Cwaniaczku!!!

Kto nas wrobił?

Odpowiadać! 

Nie udawaj, że mnie nie słyszysz!

Może Ty wiesz!

Mruczę do Ciebie! 

Tymczasem Niebieściuch niczym się nie przejmował, zanim oddał się drzemce, pomruczał mi tylko tyle:

-Olbrzymie, a co Ty się tak przejmujesz? Po co tyle nerwów. Dałem się skusić na mysie i ptasie przygody w CatTv i co z tego? Domowemu Królowi- w przerwie pomiędzy harówkami spankowymi- przydałaby się jakaś rozrywka, nawet jeśli ma miejsce tylko na Szklanym Ekranie i nieco różni się od rzeczywistości. Lepiej opędzluj miskę. 

😆

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz