poniedziałek, 8 stycznia 2024

1356. Most już czeka…


 Jutro z rana Pan Weterynarz w towarzystwie moich Ludzi przeprowadzi mnie na drugą stronę TEGO pięknego Mostu. Od wtorku 9 stycznia 2024 roku moja Mufasia kocioosoba rozpocznie niebiański koci żywot. Wiem już, że jestem oczekiwany przez ogromną ilość kotowatych, zarówno z mojej strony niebieskich rosyjskich, jak i Maine coonową Rodzinę Ursusa. Przodkowie i dawni koci Przyjaciele powitają mnie, a ja pożegnam moich kochanych Ludzi. 

Chciałem wszystkim, których poznałem tu przez te wszystkie lata na blogu, podziękować za odwiedzanie nas, za te żarty, przygody i kocie rozmowy. To nic, że takie trochę ciut przez Pańcię pokolorowane. Moje życie było pełne radości i miłości, ale niestety wszystko kiedyś tu na ziemi się kończy i moje życie też musi zakończyć swój bieg. Tak musi być Pańciu. Ale będę blisko. W lustrze, gdy będziesz czesała, potargane przeze mnie nocą włosy i się malowała.  Pańcio- będę zostawiał niewidzialne ślady na Twojej podusi i spychał Cię na prześcieradło albo spał od czasu do czasu na Twojej klatce piersiowej. Olbrzymie do zobaczenia! Będę Ci podprowadzał jedzonko niewidzialną łapką..



Na zawsze Wasz Domowy Król Mufi -Mufasa Rozważny Stary 


😭

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz