sobota, 15 listopada 2008

143. Mufasa lubi trawkę ;)

Dziękujemy Wam drodzy Czytelnicy za takie miłe słowa i  komentarze w naszym i pod naszym filmikiem, szczególnie Pani Mollinie i Jusi. Aż się zawstydziłem, a przecież ja Ursusik dzielny jestem i nie powinienem się rumienić...
Tymczasem Mufasio ma co innego do roboty...hmm

  
  A wcale bo nie, jestem i wszystko czytam. Doigra się Kupa Kłaków za te zdjęcia z poprzedniej notki o Draculi. Póki co, pojem sobie trawkę dla kotów, którą "zasadziła" mi Pani. Jakaś dziwna ta trawka, bo tylko 3 dni rosła, hmm, ale mi smakuje...
A i ja jestem zadowolony z opinii Waszych drodzy Czytelnicy, dotyczących filmiku, nie tylko Ursus... haha 

A teraz pozwolicie, że się usunę i skonsumuję zieleniaka. Z Olbrzymem rozprawię się po posiłku...

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz