piątek, 12 czerwca 2009

219. Ursus i Mufasa w “Kocich plotkach”!


  Stała się tragedia! Nie dość, że mam na pieńku z Kocimi Łazienkami, a złość na łazienkowych Przyjaciół jeszcze mi nie przeszła to teraz na dokładkę zebrały się czarne chmury nad moimi pędzelkami. Zostałem wraz z Mufasą obsmarowany i znieważony w “Kocich plotkach”- największym plotkarskim kocim magazynie!  wściekły To skandal moi drodzy Czytelnicy! Nie wierzcie proszę w to, co tam przeczytacie. Ja jeszcze nie zajrzałem do środka, ale czuję, że napisano tam nieprawdę na nasz temat. Naszym Narzeczonym również się oberwało, dlatego Dziewczyny nie bierzcie na poważnie tego czasopisma. Kto by pomyślał, że zarówno w Kotonolulu jak i w Los Mufasos byliśmy podglądywani, podsłuchiwani i fotografowani z ukrycia...
   Oto co dziś znalazłem w naszej kociej skrzynce pocztowej!


Kot_Ursus
25 łapek (comments)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz