czwartek, 3 września 2009

250. Tym razem wygrana Mufasy!


Tu Mufasa: Ja bym tak na Twoim miejscu Kupo Kłaków nie fikał i nie popisywał się, gdyż opanowanie Twojego tronu to dla mnie pestka i bułka z masłem! Tylko moja dobra wola sprawiła, że nie kłóciłem się z Tobą wczoraj o fotel. Dziś moja cierpliwość się wyczerpała.

 
Moi drodzy Czytelnicy sprawa się skomplikowała i zostałem uziemiony harówką pudełkową. Do tego moi Ludzie się podśmiechują, że jak to taki Olbrzym wpakował się do pudełka o rozmiarze XS i siedzi w nim jak sardynka w puszcze. Sardynka? Hmm luzak (chętnie skosztuję)

 
Jakoś trzeba sobie radzić...

 
Sprawa nie wygląda za ciekawie, a do tego kompromitacja przed Kocimi Przyjaciółmi. Kto to widział, żebym ja Ursusso Olbrzymo na świat patrzył z parteru z jakiegoś ciasnego pudełka? Hmm
 
Muszę natychmiast opracować plan działania i przejąć mój tron!
Kot_Ursus
27 łapek (comments)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz