piątek, 31 grudnia 2010

374. Przed końcem Starego Roku


Drodzy Czytelnicy, nawet nie będę zniżał się po poziomu tego przemądrzałego Niedźwiedzia, z łac. Ursus Americanus i przemilczę jego niekulturalne osądy, o włamywaniu się do bloga nie wspominając. Ale za to podziękuję Panu Lwu za obronę mnie! Chciałem też przekazać Wam kolejne życzenia, tym razem noworoczne. A skoro kończy się Stary Rok to zauważyłem, że sporo młodzieży puszcza fajerwerki. Ja, pomimo że jestem Olbrzymową Kociobistością, przyznaję, że boję się tego huku i uciekam pod fotel, łóżko moich Ludzi, a i często do nich samych. Wtedy mogę liczyć na zwiększone tulonko i głaskanko. Szkoda mi też psów, mimo naszych konfliktów, bo one ponoć jeszcze bardziej stresują się dźwiękiem sztucznych ogni. Liczę, że wszyscy Właściciele nie pozwolą, aby ich zwierzęta ucierpiały podczas Sylwestra i uchronią je od tego okropnego hałasu. A nasz prywatny koci Kociosylwester z naszymi Kocimi Przyjaciółmi odbędzie się kilka dni później w Klubie Szafa... 😸
Kot_Ursus
28 łapek (comments)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz