piątek, 23 stycznia 2015

705. Zimowa Akcja Pomocy Ptakom ;)

Łyżwy stały się w ostatnim czasie jednym z nowych tematów rozmów naszych Ludzi. Pańcia i Pańcio robią postępy na lodowisku i są przykładem na to, że na naukę nigdy nie jest za późno. Mnie natomiast bardziej interesują ptaki, a że mamy porę roku zwaną zimą, to trzeba pamiętać o regulowaniu ich populacji, hmm tzn. o dokarmianiu tych latających stworzeń. :)
( Że też musiałem się przejęzyczyć). Codziennie przez okno prowadzę obserwacje ptaków, które zlatują się na mały poczęstunek, który zostawia im nasza Pańcia. To tzw. Zimowa Akcja Pomocy Ptakom, której przewodniczę. Hmm. Nawet zaopatrzyłem się w odpowiednie siedzisko, aby było mi wygodnie i aby nie marzły mi łapki.
Już ja mu dam Zimową Akcję Pomocy Ptakom i regulację ich populacji! Kocisko wyląduje w moim dziobie i tyle będzie z jego mruczenia!


:-)

2 komentarze:

  1. uuu taki gość dziobaty chyba do Was jednak nie zawitał? Ursus jest bezpieczny? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, no to taki żart :) Chciałam, źeby było trochę dramatycznie. Wróbla, czy sikorki koty się nie boją, a taki orzeł to inna liga. Poza tym orły nad nami nie latają, a Ursusso ma się dobrze....Haha

      Usuń