sobota, 31 stycznia 2015

706. Luna sportowa

  Tu Sąsiadka Luna-Umcia-Czarnulka-Consuela i tak dalej... Choć ostatnio nazwana sportową Luną! W końcu kociosport-szczególnie płotkarstwo i skok wzwyż na dach- to obszar moich zainteresowań i kierunek studiów na Kociej Akademii Wychowania Kociofizycznego, w skrócie KAWK-u.   Przychodzę do ludziowatych Mufasy i Ursusa najczęściej w porze obiadowo-kolacyjnej, co w ogóle nie ma nic wspólnego z wyłudzeniem od nich jedzonka moim proszącym wzrokiem, żeby potem po poczęstunku i wyczyszczeniu resztek po Niebieściuchach, wreszcie w spokoju obejrzeć wydarzenia sportowe z całego świata!!! A dzieje się i trudno śledzić wszystko!
Ludzie wielokrotnie naśmiechują się ze mnie i gdyby nie telefon tej Pańci, to nikt by o niczym się nie dowiedział. Przez nas musi trzymać go w pobliżu, bo inaczej nie byłoby tych zdjęć. Wskakuję i ładuję się przed Pan Telewizor i nie obchodzi mnie, czy komuś zasłaniam, czy nie. Na dziwnie niemądre pytanie ludziowatej: "matka szyba, ojciec szklarz?" w ogóle nie zwracam uwagi i nawet nie próbuję na nie odpowiedzieć. Hmm





A gdzie jakieś łyżwy? Hmm


Skoki też mogą być....


I piłka ręczna też...

2 komentarze:

  1. Moja pańcia bardzo was ostatnio zaniedbuje, bo postanowiła pisać bloga i nie ma czasu. Ale nie o mnie ten blog :((
    Ponieważ nie może czytać, bo oczy jej nie pozwalają, słucha dużo audiobooków i żeby nie zapomnieć, o kazdym pisze notkę :)) Ale robi to w ukryciu, tego bloga oficjalnie nie ma i nawet ja tam nie zaglądam :)) Nie wie jak długo jeszcze uda jej się ukrywać, po ciągle jest ponaglana, żeby pisać oficjalnie :)) Ja też jestem za :)) Rudy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rudy, pomrucz Pańci, żeby nie ukrywała bloga;-) Może pozwoli Ci coś tam napisać, a my zobaczymy Twoją kocioosobę w różnych sytuacjach? To bardzo szkoda i nam przykro, że bolą Twoją Pańcię oczy, a okulary nie pomogą? Jeśli jesteście u nas na blogu, to napiszcie jedno słowo np. "jesteśmy" albo inne albo chociaż ten znaczek uśmiechu ";-)" i będziemy wiedzieć, że to Wy;)

      Usuń