czwartek, 12 lutego 2015

709. Gdy Szyja kręci Głową

  Tu ponownie Luna-Umcia Sąsiadka. Jakoś nie mogę się oderwać od tych Ludzi, ich Kocurów i tego bloga!  To silniejsze ode mnie.  Wtrącałabym moje 3 grosze i wtrącała, kręciła się i kręciła. Nawet usłyszałam o takim powiedzeniu, że bywa i tak, że szyja kręci głową. Musiałam trochę pokombinować, żeby odgadnąć o co w nim chodzi i w końcu po przysłuchaniu się rozmowie ludziowatych o łyżwach, domyśliłam się! 
  Bo to było tak...Ten cały pomysł z lodowiskiem wyszedł od tej Pańci, a raz widząc trenujących hokeistów amatorów- biorąc pod uwagę, że Właściciel Niebieściuchów odrzucił niedawno siatkówkę przez jej "niekontaktowość", od tak powiedziała mu, że hokej na lodzie to idealny sport dla niego. Bo tyle się dzieje, bo jest akcja, rywalizacja, kontakt, a i można czasem pojeździć po bandzie;) Nie spodziewała się jednak, że zaszczepi w Pańciu ten pomysł na tyle, że w efekcie od kilku tygodni zacznie chodzić na treningi! Treningi, na których widocznie odbiega od grupy, hmm, no ale chęci mu nie brak. Niestety, ale zanim ludzie nauczą się jeździć na łyżwach, jak by chcieli, to trochę minie, może nawet nigdy nie osiągną takiego poziomu? Żałują, że w dzieciństwie nie mieli takiej okazji, by móc korzystać w pobliskiego miejskiego lodowiska. Oboje wiedzą, że nawet jeśli cel nie zostanie osiągnięty, to chociaż się próbowało. 
   A wracając do tej szyi i głowy, to ponoć to niejedna taka rzecz, którą Pańcia zaszczepiła w Pańciu, często nawet nieświadomie, a co pozytywnie wpłynęło na nich oboje. Zresztą i Głowa niejednokrotnie dawała dobry impuls Szyi. Przestrzegał kiedyś Pańcia inny Pan z doświadczeniem kółkowym, zanim ci Ludzie zawarli kółkowy związekmówiąc mu dla żartu: "pamiętaj, że tylko tak ci się będzie wydawało, że jesteś głową, a to szyja będzie tobą kręcić w jedną i drugą stronę i nawet się nie spostrzeżesz, kiedy to się dzieje, będzie ci się wydawało, że rządzisz, ale to ona-żona będzie tobą kierowała". I wtedy wszyscy wybuchali śmiechem. 

No cóż jeśli tak jest rzeczywiście, to ja Luna mam marzenie: BYĆ SZYJĄ TEJ GŁOWY!!!
Gdyby tylko mój sen mógłby się spełnić...



Tu Mufasa: NIEDOCZEKANIE!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz