poniedziałek, 18 kwietnia 2016

825. Słowa otuchy od Tatki Consula

Tata Consul
http://www.mediumcolor.pl/?pl_consul-medium-color-pl,27


Tu Tatko Ursusika Consul: Witajcie Chłopaki! To przykre, co nas spotkało w ostatnich dniach. Ja straciłem Pańcię, a Mufasio Tatkę- a być może jeszcze dawniej. Szczęśliwie wciąż pozostaję w dobrych człowieczych rękach, ale pomyślałem, że od teraz stanę się adopcyjnym Tatką Mufaska. W końcu dzielicie kocie życie na co dzień i choć nie łączą Was więzy krwi, to jesteście braćmi. A skoro braćmi, a Tatko Mufiego przeszedł na drugą stronę Tęczowego Mostu, to chętnie zajmę jego miejsce i od tej pory będę Tatką Niebieściucha.
-To miłe Tatku, ale Rusek to senior i da sobie radę, ma naszych Ludzi, więc nie wiem, czy jest potrzeba, aby go adoptować w tym wieku..przecież i tak jesteśmy rodziną...
-Synku, a co to ma za znaczenie, czy senior, czy nie. Zawsze będziecie moimi dziećmi, nieważne, ile lat będziecie liczyli.
Mam dużo dzieci z wieku kocich hodowlanych małżeństw :) i na zawsze pozostanę z wszystkimi blisko. 
Mufi-Mufasa-Consulu Tatku moja kocioosoba bardzo się wzruszyła...:)
Tatko Consul- Cieszę się Mufasiu i pozwolisz, że będę Cię nazywał tak, jak Olbrzymo Cię przezywa., czyli Niebieściuchem i Ruskiem :) 
MM- Nie ma sprawy, przywykłem do moich przezwisk, zresztą byłoby nudno w domku, gdybyśmy się nie przezywali i nie droczyli ze sobą...
TC- I tak trzymać Chłopaki, tymczasem po smutnych wydarzeniach nadejdą przyjemniejsze. Zbliża się rocznica Dnia Kółka Waszych Ludzi, no a potem 7 maja wielkie Olbrzymowe 9-te urodziny! 
U-Tatku, opędzluję z tej okazji moją i Niebieściuchową miskę...
MM- hmm zaczyna się... Ehh ;) 


:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz