wtorek, 22 listopada 2016

877. Rusek pod amerykańską łapą :)

  Wczoraj do domku przybyli dwaj nieznani nam Pańciowie, najprawdopodobniej z gazowni lub czegoś podobnego. Pańcio to wie, bo Pańcia nie na czasie :-) Umówili się z naszymi Ludźmi na wymianę piecyka, gdyż jego czas przydatności już minął. Nie pomruczę, piecyk to istotny element naszego życia- szczególnie zimą, kiedy trzeba zadbać o ciepełko domowe. Same futerka nie wystarczą, aby się ogrzać ;) Ale też taki piecyk jest powiązany z wodą, kontroluje jej obecność w kranach i podgrzewa ją. Tyle tylko, że wymiana go rozregulowała kilka godzin z naszego kociego życia! Bo taki hałas, wiercenie i inne takie spowodowały, że sprawa bardzo nam się nie spodobała. Pańcia widząc nasze zaniepokojenie powiedziała tym Panom, że zamknie się z nami w pokoju dziennym i gdyby czegoś potrzebowali, to niech dadzą znać. W odpowiedzi usłyszała, ze żaden problem, jednocześnie lekko podśmiechując się z naszych kocioosób. A mnie zaskoczył Mufasa. 
Niebieściuch przestraszył się na tyle, że postanowił położyć się koło mnie w fotelu. W końcu razem raźniej! :) 
Był tak zdeterminowany, że nawet nie przeszkadzała mu moja bliskość łapy.
Mufi: ( co ja sobie myślałem?!)
Żeby poczuć się lepiej, a także jakoś przetrwać odgłosy wiertarki i krążących Panów z narzędziami, rurami, nowym i starym piecykiem, położyłem łapę na grzbieciku Niebieściucha.
Pańcia zaś się wzruszyła, patrząc na nas, hmm;) 

  Dziś Niebieściuch ukrył się pod kołdrą, w nadziei że zapomnę o naszej wspólnej harówce! Harówce zainicjowanej przez niego samego przecież. Nic z tego!
Taka kociompromitacja! Taki wstyd! Żebym jak Mufi-Mufasa Rusek poszedł szukać ukojenia w objęciach Olbrzyma Amerykaninia! Hańba! 
Ja zaś potraktowałem temat na luzie! A co! 

 

2 komentarze:

  1. ale słodziaki! też bym się wzruszyła, jak Pańcia :) u mnie gdy coś się dzieje to Miluś pod łóżkiem się zaszywa w ostatnim pokoju

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłoby śmiesznie, gdyby na trzeciego władował się do moich chłopaków na fotel hehe

      Usuń