poniedziałek, 28 listopada 2016

879. Strojnisia?

  Tu Lalka: Że niby ja się stroję? Raptem kilka ubrań, a Kociska mruczą jakieś bzdury! 
-Raptem kilka ubrań? W ostatnim czasie widzieliśmy Cię w wielu tzw. kreacjach! Mamy dowody! Tego jest więcej w reklamówce w szafce, a to, co tu widać, to tylko część tego, co nabyłaś w ostatnim czasie. Kto za to zapłaci? A jak na puszki i saszetki nie wystarczy? 
I jeszcze nas śledzi. Wszędzie tam, gdzie my!
Pańcia zainspirowała się jej znajomą, którą zawsze spotyka w tak długiej spódnicy. Gdyby tamta pani wiedziała..:) 
Tu Luna-Umcia-dawna Sąsiadka- jak możesz Pańciu! Czym ten plastikowy stwór sobie na to zasłużył? 
(Oj Umciu i Chłopaki, nie bierzcie tego tak do siebie:) To nie o lalkę chodzi, tylko o mnie, lubię tak sobie powymyślać i pouczyć szyć).


Lalka: Phi, to skandal. Kto zapłaci? Pańcia się relaksuje, a Wy o pieniądzach i mnie szpiegujecie? Jeszcze Wam pokażę Kocury!!! A Ludziowata powinna coraz lepiej wykańczać moje ubranka, mimo to wybaczam jej błędy. I przydałoby się więcej  butów, ile można śmigać na boso? Bo w tej jednej parze, którą zrobiłaś mi na próbę, to nie do wszystkiego pasuje.

Pańcia wie to wszystko, cierpliwości. Trening czyni mistrza :) 

3 komentarze: