środa, 15 lutego 2017

898. 11 Mufasich lat!!!

  Dziś wielkie święto w domku! Niebieściuch Mufi- Mufasa Rusek i mógłbym go jeszcze poprzezywać-obchodzi 11-te urodziny! Cóż za zaszczytny wiek! Życzę mu wszystkiego najlepszego i żebyśmy nadal mogli się ze sobą droczyć😊 Z tej okazji dostał w prezencie nową drapaczkę do pazurków- nie wiem, jak to się nazywa. Ludziowate zapomnieli. Ja sobie ścieram pazurki na drzewku, ale będę sobie ją pożyczał od Mufasy. Co więcej Pańcia i Pańcio wręczyli mu tajemniczą poduszeczkę, która jak się potem okazało, wypełniona została kocimiętką. Mój nosio wywęszył sprawę i pomimo urodzin Niebieściucha, postanowiłem ją sobie przywłaszczyć! Trudno było się oprzeć takiej pokusie! 
To moje! A właśnie, że moje!
Podjąłem się zadania i podprowadziłem poduszeczkę.
Nie oddam jej nikomu! Ale Rusek odebrał mi ją.
Powiedziałem Olbrzymie, że to moje!
Cwaniaczek gdzieś ją ukrył...
Oczywiście, że ukryłem ją w bezpiecznym miejscu! Z dala od futrzastych łap Ursusa :)
Nikomu jej nie oddam. To w końcu mój prezent.
Obraziłem się na Ruska, ale Pańcia rozwiązała problem. Wiedziała, że możemy kłócić się o poduszeczkę i dlatego kupiła dwie. Jedną dla jej Mufasia, a drugą dla jej Ursusiczki, czyli dla mnie :) I takie powinny być urodziny.
Hmm...
😉

5 komentarzy:

  1. Rusek ale ty już duży chłopak. Dużo zdrówka dla Ciebie od rudej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ruda :), choć Pańcia mówi, że jestem malutki, choć swoje lata mam. Nie wiadomo, kiedy ten czas zleciał. A Ty już powoli Panną się stajesz :)

    OdpowiedzUsuń