piątek, 15 lutego 2019

1019. Dzień Mufiego-Mufasy

 Po strasznym czwartku nadszedł piękny piątek. Oto dziś 13-te urodziny Niebieściucha. Jak się cieszymy, biorąc pod uwagę jego perypetie pod koniec 2017 roku. Mufasa niby senior, a jakby nic się nie zmienił. Charakterek ten sam, gabaryt podobnie. Namówiłem go na bal kociokarnawałowy i o dziwo się zgodził. 


A już mi wszystko jedno! No, poza władzą na tronie😉 Olbrzymo trochę nas wystraszył, tak więc pójdę mu na łapkę. Nie wiedziałem tylko, że Ursus zaprezentuje się tak, że prawie spadnę z tronu ;)

Rusku, moja kocioosoba zawsze musi być widowiskowa i nietuzinkowa. 
😆

3 komentarze:

  1. 100 lat i dużo zdrowia, dla Jubilata i całej jego rodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć Mufasa, spóźnione ale szczere życzenia urodzinowe.
    I życzenia z okazji międzynarodowego Dnia Kota również, zarówno dla Ciebie jak i dla Ursusa. Ja też w tym roku - 16 kwietnia
    skończę 13 lat. Trzymajcie się chłopaki!
    Bruno vel Misio

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Bruno vel Misio :) A to niespodzianka. Dziękujemy Wam za życzenia, zarówno urodzinowe dla mnie, jak z okazji Dnia Kota. Wam również przesyłamy życzenia z okazji Dnia Kota, a Olbrzymo szczególnie życzy dodatkowych smakołyków. 16 kwietnia już tuż tuż, czas szybko leci. Szkoda, że 7 maja będzie już bez Klimbusia. Pozdrów resztę Kociej Ferajny i Twoich Ludzi :) Mufi-Mufasa

      Usuń