wtorek, 7 maja 2019

1031. 12 lat!

 Dziś mija 12 lat od kiedy moja kocioosoba przyszła na świat.  Świat, do którego wniosłem może niewiele, ale do świata moich Ludzi tak wiele, że trudno im wyobrazić go sobie beze mnie. Pomruczę nieskromnie, że pękam z dumy, gdy to słyszę. Smakołyki, życzenia, mizianki już za mną, ale od moich Kotowatych Przyjaciół i tych, z którymi łączą mnie chłodniejsze relacje, zażądałem, aby z okazji moich urodzin powtórzyć bal maskowy. Nie każdemu moja propozycja przypadła do gustu, ale zacząłem od siebie. Zaprezentowałem się, jak należy.



Olbrzymie, czego się nie robi w Twoim dniu, ale- choć w masce- pozostanę na tronie. 

A te chodne relacje, to niby o kim mruczysz Ursusie?
Sąsiadka Newa.
😉

Wybacz Olbrzymie, że bez maski, ale nie zdążyłem sobie sprawić takowej. Sąsiad Luka, którego nazywasz Rudym Bandytą...hmm

Wnusiu, Wszystkiego co najlepsze dla Twojej kocioosoby. Rudy Dziadzio Dream-Dandy, (żaden Bandyta).

Ursusso, ja na razie też nie posiadam maski, ale wystoję się inaczej. Dawna Sąsiadka Luna 


Odwiedziła mnie Czarna Dama w Białej Sukni! Hmm, widzę podobieństwo do kogoś...😆


 A to niespodzianka- z okazji urodzin odwiedził mnie także Wielki Mały Książę Miciusia Mufiew!😉
Odwiedził mnie także sam Hrabia Ursey McSycoon!
😆
Brak tylko mojego brata Klimbera, z którym świętowalibyśmy 12 urodziny na pewno tu na blogu. Vancouver mój inny brat jest już w drodze, ale coś białego go zatrzymało....Coś tu nie gra, to przecież maj!

3 komentarze:

  1. łał, to już 12 lat?? 100 kocich lat życzę Jubilacie, żebyś jeszcze długo cieszył tych, którzy cie kochają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy, czas leci. Wg tabel ma ok. ludzkich 64 lat, ale nie widać po nim upływu czasu....póki co.

      Usuń
    2. oby jak najdłużej!

      Usuń