poniedziałek, 11 kwietnia 2022

1244. Pradziadzio Dream Dandy upomina

 -Prawnusiu! Nie zdążyłem Cię upomnieć, abyś nie mścił się na Twoich Ludziach za incydent w Szklanej Pułapce, gdyż po pierwsze zrobili to dla Twojego dobra, a po drugie, jak sobie wyobrażałeś Wasze domowe życie? Chyba nie chciałeś, aby Twoje otoczenie znosiło obecność niegrzeczniuchów? Nie przystoi naszemu maine coonowemu rodowi, abyś tak się kociompromitował. Owszem, mogło się nam przydarzyć, jako przedstawicielom kotów półdługowłosych, ale nic Cię Prawnusiu nie usprawiedliwia, aby ulegać pokusie zniszczenia człowieczej kuwety! Kto to widział, aby Pradziadzio Pavarotti, którego obowiązki i funkcję Twojego Mentora, z dumą przejąłem, musiał przerywać swoje rajskie życie, żeby Ci przypomnieć, co dobre, a co złe. Przez moje niedopatrzenie, został niejako zmuszony, aby mnie wyręczyć. No cóż, byłem zajęty! Przygotowywałem się do ważnego dla mnie dnia, do 18 kocich urodzin, na które już zapraszam Ciebie i Mufasę. Pędzlowanie misek i żarłoczkiewiczowanie gwarantowane. Tylko musicie zaplanować podróż, u mnie mruczy się innym językiem. 


-Pradziadziu, piękny wiek i pokusa obżartuchowania! Ale ja liczę prawie 76 człowieczych lat! Nie muszę już być upominany! Wiem, że nieładnie postąpiłem, knując przeciwko Pańci i Pańciowi, ale ta Szklana Pułapka bardzo mnie zdenerwowała!

-Prawnusiu, czy masz 76, czy 100 ludzkich lat, zawsze pozostaniesz dla mnie prawnusiem. Zobowiązałem się przed samym sobą, Pradziadziem Pavarottim oraz Twoimi Rodzicami, że będę Ci służył poradą i pomocną łapką do końca moich ziemskich dni…Zza Mostu również, ale już inaczej. A kąpiele w pułapkach? Czy to szklanych, czy to akrylowych, porcelanowych, czy innych żeliwnych wannach, kto z nas ich nie doświadczył? 

-Pradziadziu w wannie też kiedyś wylądowałem, kociompromitując się przed wszystkimi, ale mnie zdumiewa coś innego. To niebywałe, że wciąż jesteś tu ze mną. Rzadko kto może liczyć na pradziadka, licząc 76 człowieczych lat.

-Prawnusiu, pomruczę Ci, że raczej nikt. A nawet to się nie zdarza w świecie ludzkim. Także cieszmy się, że jeszcze było nam dane spotkać się tutaj. 

-Oj tak, szczególnie, że obaj należymy do małych kotków…

-Oj Prawnusiu, Ty i te Twoje żarty…

Dream Dandy.

https://www.chat-mainecoon.com/galerie-dream-dandy?pgid=jrytckq4-1fc3b62f-6615-4fa1-aca8-6ce1340d0611





😉

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz