środa, 15 lutego 2023

1305. Król Mufasa Stary

 15 luty to data ważna w naszym Domowym Królestwie. To dzień, w którym Mufi-Mufasa obchodzi urodziny. Ku naszej radości dotrwał do 17 kocich lat, a tym samym 84 człowieczych. Ludzka historia znała przypadki długowiecznych władców, a i my możemy pochwalić się podobnym. Nasz Król Mufasa Stary, któremu oficjalnie dziś nadaliśmy taki przydomek, panuje od 2006 roku, gdzie jeszcze jako młody kocurek koronował się na Króla naszego Domowego Królestwa. Łatwo zauważyć, iż objął tron, zanim ja się urodziłem! Wielokrotnie próbowałem obalić jego rządy, nie wiedzieć czemu, ale- na szczęście dla wszystkich nas, bezskutecznie. Niebieściuch przypominał mi, że korona to nie przelewki i zwykł powtarzać, abym zajął się tym, w czym naprawdę bryluję. Czyli w pędzlowaniu misek! No cóż, każdy musi znać swoje miejsce w szeregu, a dla Króla Mufasy Starego wiele zdrowia, rozwagi, mądrości i cierpliwości, jeśli chodzi o moją kocioosobę. 


Cieszę się Olbrzymie, że się rozumiemy….

😉

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz