czwartek, 30 marca 2023

1312. Mufi-Mufasa na drugiej wizycie

-Kolega Orient posiada złe informacje. Moja królewska kocioosoba ani nie ukryła się za Tobą, czy Petersburczykiem, ani nie unika Brytyjczyka Wilsona. Po prostu musiałem udać się na drugą wizytę do Nadwornego Medyka, czyli mrucząc bardziej współcześnie do Pana Weterynarza, który podał mi drugi zastrzyk. Za miesiąc znowu odwiedzę lecznicę, cóż taki los starego króla. Trzymam się, a niedawna kłótnia z Olbrzymem o posłanko ucieszyła Ludzi. Bo coś się działo! Wiadomość ta została przekazana Panu Weterynarzowi, który, moim zdaniem, podśmiechiwał się z nas. Ursus wywołuje śmiech u Ludziowatych, więc w ogóle mnie to nie dziwi. 

 Przyznam też, że kilka niespodzianek spotkało mnie w zwierzęcej przychodni. Zaciekawiły mnie, a nawet sprawiły, że na chwilę zapomniałem o mojej starości i kocim artretyzmie. W gabinecie pojawiła się  na moment Pani Weterynarz, która od jakiegoś czasu pracuje w lecznicy. Ona również naśmiechiwała się z Olbrzyma, gdy wspominała golenie jego brzuchola do łysolka. 






Ale najbardziej zaskoczyło mnie to, co- a właściwie kogo, zobaczyłem w poczekalni. Natychmiast rozpoznałem to podejrzane nadawanie. Ten dźwięk mógł należeć tylko do Czito, młodzika, który dzielił szpital w Ursusem w listopadzie. Kawaler przybył wówczas na zabieg kastracji, czym bardzo się przejmował. Mój Futrzasty Współmieszkaniec stracił nadzieję na ponowne spotkanie z tym cętkowanym podrostkiem, a tu proszę. Mnie się udało! 





-Phi! Podrostkiem?! Niebieściuchu Domowy Królu już Cię przerosłem, a w perspektywie przerosnę Olbrzyma! Mój transporterek jest dość wysoki i przygotowany na mój przyszły gabaryt. Także tego. Ale nasze kociobiste spotkanie to rzeczywiście niebywała sprawa. Kto by przypuszczał? 

-Jakiś Ty przemądrzały młodzieńcze, ale nie irytuje mnie to. Wręcz przeciwnie, bawi. Mam ogromny dystans do wszystkiego, przeżyłem swoje i trudno mnie wytrącić z równowagi. Pamiętaj Czito, że wzrost i waga to nie wszystko. Mruczę Ci to ja Mufi-Mufasa! 




-Hmm…

😁

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz