wtorek, 30 maja 2023

1321. Zafrapowany Olbrzymo

  Sny Ludziowatych to czasem posiadają nie byle jakie fabuły. Od radosnych po te najgorsze z diabłami włącznie. Dziwi mnie i frapuje, jak to się stało, że Pańcia w śnie zabrała do Nieba Mufasę, a nie mnie? Dlaczego Pańciu?




-Nie wiem Ursusiczku, może dlatego, że już ledwo oddychał i niewiele czasu mu zostało. Kres jego życia nadchodził i może chciałam mu ulżyć w cierpieniu? Oczywiście za pozwoleniem Stwórcy! Ty za to byłeś w miarę dobrej formie. 

-Nie zasłaniaj się Stwórcą Pańciu!Myślę, że to dlatego wybrałaś Niebieściucha, gdyż to „bardziej” Twój kotek? 🥺 Przecież sama go znalazłaś i wybrałaś. Mnie wybrał Pańcio.

-Ale ja znalazłam hodowlę, w której się urodziłeś i Twoja wszędobylska kocioosba zainspirowała mnie do założenia bloga. Także też jesteś moim kotkiem, a nawet mini rysiem, tyle że żarłocznym, futrzastym i figlarno-psotnym. 

-To już lepiej!  Hmm…

😊

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz