wtorek, 27 czerwca 2023

1325. Sportowy Olbrzymo w Klubie 80

  Moja kocia starość różni się nieco od tej Mufasiej. Podczas gdy on w żółwim tempie przemieszcza się z posłanka-zwanego tronem, do misek, ja zachowuję dość dużą aktywność. Przynajmniej na razie nie narzekam. I choć obaj należymy do elitarnego Klubu 80, w którym spotykany ciekawe kocioosoby, to rywalizacja sportowa, którą oferuje owe stowarzyszenie- nawet w seniorskim wieku,  przynosi mi wiele satysfakcji. 

  Poza dwoma wygranymi kocimi turniejami w kocim tenisie stołowym oraz dwoma szlemami w tenisie na dywanie i podłodze:), a ostatnio również na trawie, postanowiłem spróbować sił w innych dyscyplinach. Stanąłem w bramce w kocim futbolu, ale także zaprezentowałem pokaz siły, jako koci piłkarz! Wziąłem też udział w polowaniu na chomika, ale od początku wyczułem, że to jakaś podróbka i oszustwo. Znam się na gryzoniach i to co tam kręciło się w kulce nawet nie stało koło prawdziwego chomika! To jakaś podpucha! To jakaś atrapa! 




-Sam jesteś podpucha i atrapa Kocurze!

-Nie dam się nabrać Cwaniaczku...









😆🤣


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz