piątek, 15 września 2023

1338. Luka Rudzielec Demencjusz





Luka: Chłopaki u mnie chyba też już coś się zaczęło!!

Ursus: Co masz na myśli?

-Oznaki kociej starości i może nawet demencji?

-Co Ty nie pomruczysz…to smutne. Ale to nie dziwi, skoro dzieli Cię z Mufasą pół człowieczego roku. 

Należymy do Klubu80, a teraz jeszcze ten podeszły wiek. Starzejemy się. I to bardzo. A co Ci się daje we znaki? 

-Coś mi się pokielbasilo, a nawet pokićkikało i pozajączkowało, ( według określeń Waszych Ludzi), i zacząłem zapominać, gdzie mieszkam. A to władowałem się do ogródka sąsiadów, którzy mnie grzecznie wyprosili, wskazując drogę do moich drzwi. A innym razem próbowałem wprosić się do Was! Jęczałem na Waszej wycieraczce, żądając wpuszczenia do środka… Wasz Pańcio otworzył i również mnie poinformował, że tu nie mieszkam i że mój domek znajduje się tam. Pokazał nawet palcem.  

-Rzeczywiście sam słyszałem, jak zakłócasz ciszę nocną. Kociompromitacja! 

-I to jaka!  Dawniej łobuzowałem, rządziłem na dzielni:), przezywany przez Trójkolorki z Krainy Garaży i tak nawiasem mrucząc Waszą Pańcię, bandytą.  Siałem minimalny postrach, a teraz? Staję się Demencjuszem! 

-Powiedzmy, że rządziłeś. Biała Newa stoczyła z Tobą niejeden pojedynek na warczing i syczing. Ale z nami się liczyłeś. 

-To prawda.

Cappuccino 

Mocha



-Postrach, dobre sobie. Żadna z nas się Rudzielca nie bała. Ale istotnie irytował nas swoim wszędobylstwem. I musiałyśmy poprosić o pomoc Domowego Króla Mufasę Starego oraz jego Wielkiego Łowczego Polnego Ursusa, zwanego Olbrzymem. Ale przyznamy, że jakoś nam zrobiło się przykro, gdyż niedawno byli z nich Koci Panowie w sile wieku, teraz stali się Starszymi Panami, a nawet Dziadziusiami. Nie zależy im już na przejmowaniu władzy na naszym terenie, szczególnie Rudemu Lukowi.😉 za to każdy z nich zmaga się ze swoimi dolegliwościami, więc na co im nasza Kraina Garaży? 

-A tak a propos rządzenia, to wybrałyście już Królową Waszej Krainy? Czy dalej się kłócicie szanowne Trójkolorki? Która z Was obejmie tron?

-Hmm, pertraktacje jeszcze trwają…

-To się śpieszcie, bo kocia starość Was dopadnie szybciej, niż myślicie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz