środa, 27 września 2023

1340. Flat White, czyli ciąg dalszy sporu o koronę w Krainie Garaży


  Nie udało mi się w końcu dowiedzieć, w czyje łapki trafi Kraina Garaży. Kto obejmie tron i włoży koronę. Po ostatniej wizycie Mochy i Cappuccino odniosłem wrażenie, iż żadna z nich nie kwapi się do rządzenia. Przepychanki słowne między nimi, często słyszane w naszym Domowym Królestwie Króla Mufasy Starego, do tego zwodzenie mnie i wykręcanie się od odpowiedzi, to już standard. Tylko, że gdzie dwie się biją, tudzież kłócą, tam trzecia korzysta, a przynajmniej próbuje. Trójkolorki o kawowych imionach widocznie są tak zajęte swoimi kociobistymi sprawami, jak choćby wylegiwaniem się na posłankach w zaciszu ich domów, szczególnie jesienią i zimą, że do gry postanowiły włączyć się Latte i Espresso. Szczególnie ta druga uparła się, aby kierować Królestwem Kawowych Dam i to zaocznie! Zapomniała o pewnym szczególe. Obydwie te Panny pochodzą z Krainy Parczku i Zarośli:), oddalonej od nas o ponad kilometr, jak nie więcej, a to że ich drogi przecięły się z naszą Pańcią, nie wystarczy na przejęcie władzy w Krainie Garaży. Latte po namyśle zrezygnowała. Espresso wręcz przeciwnie.




Espresso


-Nie wierzycie Chłopaki, że sobie poradzę? Czy te oczy mogą kłamać?Poza tym spełniam warunek: posiadam kawowo brzmiące imię. Z nadania Waszej Ludziastej zresztą. O odległość się nie martwię.



Flat White

-Biała Kawa, czyli Flat White: to wszystko pozory. Espresso próbuje Was omamić swoim urokiem- o umaszczeniu nie mrucząc, ale to zmyła. Przyznaję, że jej oczy robią wrażenie, jakby jakiś człowiekowaty patrzył i że to dość niezależna Kocia Dama, to jednak w porównaniu ze mną wypada blado. Pozwolicie, że to ja zajmę Krainę Garaży, a Espresso zdam relację z moich rządów. Dla mnie to tylko przejście przez ulicę, do tego nie wywijam przed Ludziowatą. Póki co nie zyskała jeszcze w mych oczach wystarczającego zaufania. Poza tym mam ją w garści, gdyż wyczuwam jakiś rodzaj słabości Waszej Pańci, gdy mnie widzi. Hmm, czyż nie od innej Białej Kotki wszystko się zaczęło Ludziowato?

Latte


-Blado? Spójrz na siebie. Jesteś cała biała. Co to ma wspólnego z naszymi kawowymi imionami?

Jestem Biała „płaska” Kawa- Flat White. Cwaniaro. Również spełniam warunek kawowo brzmiącego imienia, aby włożyć koronę i oprócz tego mieszkam w pobliżu.

😂🤣


Gdybyśmy tylko mogli, sami przejęlibyśmy władzę i tron w Krainie Garaży. Zapanowałby spokój i porządek. A tak? Zamiast rządzić, Kawowe Dziewczyny bedą się kłócić o te ziemie do końca świata i nawet dzień dłużej….

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz