piątek, 29 września 2023

1341. Sznaucer

  Tzw. golasek, który niedawno zdobił mój brzusio, a który sprawił mi Pan Weterynarz na prośbę moich Ludzi, bardzo się im spodobał i jednocześnie stał przyczyną wielu żartów.  Nie wspomnę tych piosenek, nuconych przez Człowiekowatych na widok braku, jak i odrastania futerka. Do tego stałe naśmiechiwanie się ze mnie. Nie ogolono mnie jednak dla dowcipu, ale dla pozbycia się plejady mniejszych, czy większych kołtunów, niekorzystnie wpływających na mój Olbrzymowy wygląd. Gdy łysolek ustąpił miejsca nowemu futerku, kłaczki powoli się odradzały. Czesanko, którego nigdy nie lubiłem, również mnie irytowało. Pańcio znużony wycinaniem mi niechlubnych  splotów, poszedł za radą Pańci, by spróbować przystrzyć mnie całego. Trwało jeszcze lato, to był sierpień i słońce gorące :), nie groziło mi zmarznięcie, dlatego Ludzie zdecydowali się na taki krok. Nie pozwoliłem na to, ale cztery człowiecze ręce plus nożyczki wiele zwojowały. Przytrzymywany przez Ludziastą, która delikatnym głosem mnie uspokajała, niepokornie znosiłem ubytek każdego kociego włosa. Pańcio zaś w ogóle nie przejmował się moim marudzeniem, warczingiem, a nawet syczingiem!  Mogłem stosować fanaberie, strzelać fochy i przebierać łapkami, ale na nikim nie robiło to wrażenia.  Pozbawienie mnie brzydkich kołtunów i starych kudełkòw, odsłoniło dość szczupłą sylwetkę. Na nowe przezwisko nie musiałem czekać zbyt długo, ponieważ Pańcia bazując na jej skojarzeniu z moją nową prezencją, okrzyknęła mnie Sznaucerem! Od tamtej pory śmiechu w domu co nie miara,  co cierpliwie znoszę…A figle takie i dworowanie ze mnie,  że szkoda mruczeć.

Aktualnie przestałem już przypominać sznaucera, gdyż sporo futerka odrosło, co wyszło mi na dobre. Skociompromitowałbym sie, gdybym przyznał Ludziom rację, że postąpili słusznie! 









https://www.psy.pl/rasy/sznaucer-olbrzym

-Sznaucer, dobre sobie. A do olbrzyma trochę ci brakuje Cwaniaczku! Może w kocim świecie brylujesz wielkością, ale nie w naszym psim sznaucerowym. Gabarytowo i wagowo widziałbym Cię pośród miniaturek.



https://www.psy.pl/rasy/sznaucer-miniaturowy

-Wypraszam sobie! 

🤣




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz