wtorek, 31 października 2023

1345. Rudy 97


  Ja również mieszkam pod 97 i Ludziowata Szpieg już to wykryła. Niby przypadkiem, niby od niechcenia, ale spotkaliśmy się już kilka razy. Wtedy jeszcze nie wiedziała, że współdzielę kocie życie z  Niebieściuchem o roboczym imieniu Agent 97. Także Olbrzymie możemy sobie podać łapki. Życie z Ruskiem to przygoda jakich mało. Szkoda, że nie mieszkam pod 102, wtedy byłbym Rudym 102😊

P.S. A białą muszkę to Agent 97 pożyczył ode mnie, ja zaś preferuję długie, białe skarpetki na tylnych łapkach- szczególnie późną jesienią i zimą, żeby nie marznąć, zaś szyję zdobi mi żabocik. 






-Młodziki z Was i eleganciki.  Dla mnie możesz być i Rudym 102. Nie daj się Twojemu Ruskowi, prawdopodobnie nie będzie łatwo go zdominować. Coś wiem na ten temat. Doświadczony Ursusso Olbrzymo Seniorro.  

😎

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz