piątek, 7 marca 2008

63. Ursusowe 10 miesięcy

 Dziś zwykły wielki dzień, gdyż Ja Ursusik kończę 10 miesięcy. Jeszcze tylko 2 miesiące i będzie mój Roczek;) Spojrzałem do przelicznika kociego wieku na ludzki, którego oczywiście  nie da się tak dokładnie określić, ale pomruczę tak:
Mniej więcej mam jakieś 13 Waszych ludzikowych latek, natomiast Mufasa to człowieczy 24-latek. Może dlatego między nami dochodzi do bójek i niesnasek, ponieważ różnica wieku, jaka nas dzieli, chwilowo jest zbyt duża. Prędzej, czy później wiekowo przegonimy też naszych Państwa...ale póki co to Oni są starsi od nas;)
    Ponieważ nie są to jeszcze moje urodziny, a przedurodziny;), nie będę Was częstował torcikiem. W jego miejsce zaproponuję Wam, te o to przysmaki...;) Mniam mniam;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz