czwartek, 16 października 2008

131. Ursus jako Cool Cat- premiera

  Dziś premiera mojego  najnowszego filmu pt. "Wspomnienie z lata". Zostałem wyłoniony drogą eliminacji i wygrałem casting przeprowadzony przez moją Panią na pierwszoplanową rolę kocurkową. Film został wyprodukowany w MojaPani&MójPan Productions, ale zastanawiam się, czy nie założyć własnej Ursusikowej Wytwórni Filmowej. Hmm 
  Wcieliłem się w Cool Cat'a, a muzyka pochodzi od utworu pod tym samym tytułem, autorstwa słynnego zespołu Queen, gdzie śpiewa niejaki pan Freddie Mercury. Dowiedziałem się, że ten muzyk również kochał koty i miał ich aż dziewięć sztuk  Podobno.  
Nawet wiem, jak miały na imię: Tom, Jerry, Oscar, Tiffany, Delilah, Goliath, Miko, Romeo i Lily. Delilah doczekała się nawet specjalnie dla niej napisanego utworu. Ciekawe, czy ktoś stworzy dla mnie piosenkę...hmm
Póki co zapraszam na premierę "Wspomnienia z lata" z moim udziałem.
Nie rozumiem tylko, dlaczego moi Państwo się naśmiewają, kiedy oglądają takie kino...hmm

😆

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz