wtorek, 14 września 2010

350. Kocioegzamin na KAWK;)


  Pozostało mi jeszcze pochwalić się Wam Drodzy Czytelnicy, iż równolegle z Żarłologią Stosowaną na Kociarvardzie, będę też studiował pędzling na czas na Kociej Akademii Wychowania Kociofizycznego, w skrócie KAWK. luzakKociouczelnia ta na szczęście mieści się niedaleko Klubu Szafa, jedynie w przeciwnym kierunku do Filii Kociarvardu i zamiast kierować się w lewo, będę musiał iść prosto hahaha . Egzamin na tę drugą kociouczelnię, choć z pozoru łatwy, wcale się takim nie okazał. Poza konkursem świadectw musiałem zdać egzamin z wybranej przeze mnie dyscypliny kociosportowej, w której nie mam za bardzo doświadczenia. Tak więc nie mógł to być ani pędzling, kociarate, warczing, karczing, skok wzwyż na drzewo ani przez płot, a także czołganie się. Pływanie odpadało, gdyż w dalszym ciągu nie zakopałem toporu wojennego z Panią Wodą, Panią Wanną i Panem Prysznicem, to też poszedłem za radą Mufasy i zdecydowałem się pokazać przed komisją kocich egzaminatorów coś, czego jeszcze nie widzieli. Trochę ryzykowałem, ale kto, jak mruczy Pradziadzio Pavarotti, nie ryzykuje, ten nie ma. I tak po trwającym kilka tygodni treningu pod okiem moich Przodków w Piwnicy pod Kocurrami, zaprezentowałem gimnastykę kociartystyczną z hula hopem. luzak  


Najpierw zaprezentowałem technikę lewostronnego kręcenia hula hopem z jedną wysuniętą łapką  hehe To taka sztuczka, choć jednocześnie pomagałem sobie moim kudłatym ogonem.


Następnie przerzuciłem koło na przednią część ciała, wystawiłem dwie przednie łapki i wykonałem skomplikowany popis kotakrobatyczny. hahaha  Zadanie wykonałem bardzo precyzyjnie, a entuzjazm i pozytywny wyraz pyszczków kocich egzaminatorów świadczył tylko o tym, że mam wielkie szanse na zdobycie indeksu KAWK. I tak też się stało. Równolegle z Żarłologią Stosowaną w trybie nocnym zaczynam kociostudia na Wydziale Pędzlingu na czas.

Drodzy Czytelnicy, pokładam wielkie nadzieje w moim kociostudiowaniu. To moje dwie kociożyciowe pasje i mam zamiar być w nich najlepszy!
 hehe 
Kot_Ursus
8 łapek (comments)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz