czwartek, 15 września 2011

414. Mała Mi ;)




   Chciałabym się przywitać i przedstawić. Mieszkam w domku Ursusa i Mufasy od miesiąca, a przybyłam tutaj w postaci prezentu dla ich Ludzi. Przywiózł mnie drugi Pan, ten sam, u których Olbrzym i Niebieściuch spędzali kiedyś wakacje. Jako że wrócił niedawno z kraju przodków Kudłacza, gdzie spędzał swój urlop, Pańcia nie wiedząć już, jakie nadać mi imię, wpadła na pomysł, aby mnie nazwać po prostu Amerykanką. Jednak ani jej, ani mnie coś nie pasowało, a wtedy Pańcio zaproponował, abym zwyczajnie została Małą Mi! Wszystkim nam spodobało się te imię i tak już zostało luzak 
   O ile dobrze liczę to jestem Siódmym Kotem tutaj, zaraz po Białej Filemoncii ze zdjęcia i trzech drewnianych, które kiedyś już na blogu się pojawiły. Trochę jeszcze się gubię w tym, co się wokół mnie dzieje, ale jedno jest pewne, ani Rusek, ani Olbrzymo mnie nie słuchają, traktują mnie wręcz jak powietrze, a moje zdanie mam i często je wyrażam! 





Kot_Ursus
7 łapek (comments)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz