poniedziałek, 30 stycznia 2012

436. Wladi, Ryś i Dżordżi :)


  Drodzy Czylenicy, sprawy znowu się skomplikowały. Od jakiegoś czasu Ludzie nadali nam nowe przezwiska, rzekomo pasujące do naszych kociosób. To niby jakaś zaszyfrowana rzecz, bo Wladi to Niebieściuch, a Dżordżi to ja, a nicki te mają niby związek z krajami naszych przodków i naszymi charakterami!!! Chyba się domyślamy o co chodzi, ale jeszcze będziemy to wyjaśniać. Kiedy Pańcia i Pańcio ze sobą rozmawiają, używają jakiś potajemnych nazw i kodów, abyśmy z Mufasą nie domyślili się, że to o nas. Wiadomo, że imię ma się jedno, choć Pańcia i Pańcio posiadają aż po trzy! Szkoda, że ich nie znamy, bo z pewnością i my wymyślilibyśmy im jakieś nicki. Poza tym nie tak dawno nauczyłem się reagować na nowe moje przezwisko, jakim jest Ryś. Jego geneza wzięła się od śmiesznej sytuacji, jaka kilka miesięcy wydarzyła się, kiedy spacerowałem z moją Właścicielką nieopodal domku. Wtedy zauważyła nas inna pani, która wracała ze swoją na oko 6 letnią córką. Pani sąsiadka przywitała się i podziwiała moją widowiskową kocioaurę :) Dziewczynka zaś bardzo się mnie bała, wręcz chowała za mamę, kiedy próbowałem powąchać jej rękę. Ale to dzięki niej, dziś nazywany jestem również Rysiem, ponieważ któregoś dnia podczas moich niezapomnianych wyskoków z domku, odwiedzilem także ogródek tych Państwa. Dobrych sąsiadów i dobrych ludzi. Dziewczynka widząc mnie z okna, tak się przestraszyła, że zadzwoniła do swojej mamy mówiąc: "mamo w ogródku jest prawdziwy ryś!". Dziecko zaklasyfikowało mnie do rysia, czyli mojego pięknego kuzyna, a nie kota domowego, tylko na podstawie pędzelków na uszach. Z kolei jej mama, nie wiedząc co się dzieje, jak najszybciej mogła, wróciła do córki, żeby sprawdzić, co się stało. Tymczasem zobaczyła mnie i uspokoiła się. Powiedziała naszej Pańci, że nie ma nic przeciwko, abym odwiedzał jej ogródek, ale niestety ja już nie wychodzę, bo inni sąsiedzi, zaliczani do złych ludzi, mogliby mi zrobic krzywdę. I tak oto posiadam nowe przezwiska, a może nowe imiona? Hmm...
Kot_Ursus
14 łapek (comments)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz