czwartek, 16 sierpnia 2012

487. Super ząb zniknął!

  Podczas przedwczorajszego miziania się z Pańciem okazało się, że w moim pyszczku brakuje nadprogramowego zęba, jakim był mój super kieł lub super siekacz, niedawno oglądany w gabinecie weterynaryjnym. Nie wiadomo jak, ale po prostu zniknął. Kiedy to się stało? Nikt nie wie. Z przykrością oświadczam, że nie jestem już posiadaczem dodatkowego zęba, a i w ogóle dziwna sytuacja wytworzyła się w tej kwestii, bo kto to widział, żeby ponad 5-letni kocurro, jak ja, musiał zmagać się mlecznym kłem, a może siekaczem? Nigdy nic mnie nie bolało, a i przecież pędzluję miski, ile wlezie. Pradziadzio Pavarotti, zanim przeszedł na drugą stronę Tęczowego Mostu zwykł mruczeć, że zęby nie futerko, nie odrosną...Hmm...

I dobrze mruczał. Wszystko się wyjaśniło, Twoi Ludzie już nie będą się martwić tym super zębem, A Ty Ursusie możesz spokojnie czyścić miski, byle nie za dużo. Pan Łapka.

10 komentarzy:

  1. Ursusso, co tam ząb. Z nim czy bez niego i tak jestes super kocurro...tak jak ja :):):)Rudi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Rudi i oczywiście potwierdzam, że z Ciebie klawy Kocurro, z super zębam, czy nie :))

      Usuń
  2. i dobrze, że sam przepadł! tylko pewnie został zjedzony? ;) moja córka miała gorzej, nadprogramową 9 musieli jej wyrywać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 9? A jak to możliwe, jak my możemy mieć tylko do 8? Hehehehehehe Może to jakiś super ząb :))) A Ursus nie wiem, jak stracił tego zęba, moze mu wypadł w końcu...

      Usuń
  3. Fakt, ząb nie futerko, ale nie ma co płakać nad brakiem jednego, i to w dodatku nadprogramowego zęba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma, nie ma, nawet lepiej, bo Ursus wyglądał jak mały wampir. Poza tym M panikował bardziej niż ja i w kółko mu do pyszczka zaglądał. Hehe, tak więc ulga. :))

      Usuń
    2. Dla mnie koty i tak wyglądają jak wampirki, nawet bez dodatkowych zębów ;) hehe

      Usuń
    3. :))) psy trochę tez hehe

      Usuń
  4. Jeden ząb w tą czy w tą... ; )
    Napewno dużo łądniej wygladasz bez niego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam, to prawda, wcześniej wyglądałem jak futrzasty wampirek :)) Ursus.

    OdpowiedzUsuń