piątek, 22 maja 2015

732. Podeszły wiek?

Źródło: http://amigo-vet.pl/images/wiek.jpg

  Jako że skończyłem kilka tygodni temu 8 lat, Pańcia postanowiła sprawdzić, ile mniej więcej liczę sobie człowieczych lat. Znalazła pewną tabelę i przekazała nam, że wynika z niej, że ja to 49-latek, a Mufasa 54-latek. Dodała szybko, że tyle bym nam nie dała, patrząc na nasze zachowanie i w ogóle, jakie z nas kocioosoby. My za to zwróciliśmy uwagę na dziwny komunikat na dole tego wykazu, mówiący że ciemniejszym kolorem zaznaczono zwierzęta w podeszłym wieku. I  wynika z niej, że kot liczący 8 lat wzwyż to niby kot w podeszłym wieku? Zarówno Niebieściuch jak i ja Olbrzymo WYPRASZAMY SOBIE!

2 komentarze:

  1. Ja też jestem w podeszłym wieku, ale wcale się tak nie czuję :))) Rudi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rudi, no i bardzo dobrze, niech sobie te ludziowate, które ułożyły te tabelkę nie myślą :)

      Usuń