sobota, 7 maja 2016

830. 9-te Olbrzymowe urodziny!

  Dziś moje 9- te urodziny! Wielkie Olbrzymowe Święto, także mojego Rodzeństwa! Z tej okazji w misce czekał na mnie rybny torcik z dziewięcioma smakołykami, który natychmiast prawie w całości skonsumowałem. Prawie, bo Niebieściuch zapragnął się poczęstować. I dobrze! Ludziowate zaś zrobiły sobie szaszłyki na grillu i wszyscy korzystaliśmy ze słonecznej pogody. Te urodziny na pewno zapamiętam szczególnie- przez grilla :)) Przesyłam życzenia dla mojego Brata Klimbera! 


:)

2 komentarze:

  1. najlepsze życzenia Ursusie, strasznie szybko te lata mijają! Mufi ma już 10, Miluś 23/09 lat 13 skończy, całkiem dorosłe chłopaki z was :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję proszę Pani :) rzeczywiście czas leci, niedawno byliśmy kociętami i byłem nawet mniejszy od Ruska, a tu już z nas- łącznie z Milusiem- wg weterynarzy kocury seniorzy hmm

    OdpowiedzUsuń