czwartek, 30 września 2021

1201. Solenizant Ursusik Olbrzymo

  Na szczęście nikt w domu nie zapomniał. Nawet Niebieściuch pamiętał! Otóż dziś 30 września obchodzę moje najprawdziwsze w kocim życiu IMIENINY! Imieniny Ursusa, którego odpowiednikiem jest Björn. Obchodzę je wraz z Wiktorem i Hieronimem! Już 14 raz, choć tak naprawdę może trzeci! Gdyby Pańcia wcześniej raczyła się zorientować i nie wylatywało jej latami z głowy, tych świętowań mogłoby być więcej. No, ale lepiej późno, niż wcale. W ogóle wrzesień to u nas miesiąc imieninowy, aż dwa razy Pańci, czyli jej dwóch imion i moje. Jako że ja również posiadam drugie imię, czyli Rysio, a więc Ryszard, które przypadkiem również jest drugim imieniem Pańcia, to wynikałoby, że obchodzimy obaj drugie imieniny razem! Tylko nie wiem jeszcze kiedy. Choć Ludzie raczej nie obchodzą imienin drugiego imienia, to od tej pory zarządziłem, że będą i to bez dyskusji. Muszą się poddać mojej kocioosobie i robić, co im każę! A co! 





Zabawa w pompon trochę się zagalopowała. Ale wybaczam Ci Ludziowato!

😎

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz