niedziela, 21 września 2008

125. Nagrodę Ursusa Roku

  Jestem podejrzliwy co do Niebieściuchowych intencji na moim blogu.
Musiał już coś napisać, bo widzę, że dwa razy ktoś tu się logował i coś majstrował, a na pewno nie była to moja Pani ani Pan. Hmm, wydaje mi się, że Mufasa kręci się tutaj i Wam pisze złe rzeczy na mnie. Nie wierzcie mu, bo On taki grzeczniutki też nie jest... luzak
Tę część posta ukryłem i Rusek widzi tylko zakodowane literki..To, co napiszę teraz poniżej zostanie odkodowane, tak aby i On mógł czytać... 

   Zagrałem w kilku filmach, które moim Ursusikowym zdaniem mają ogromne szanse zmienić i zrewolucjonizować całą  kinematografię światową. Uważam, że to świetne obrazy z zakresu kina akcji i komedii, a moje kreacje aktorskie to nie tylko umiejętności, to po prostu wrodzony talent!
   Dlatego bardzo się rozczarowałem, że na Festiwalu w Gdyni żadna z moich aktorskich kreacji nie została oceniona. Ba! nawet żaden film nie zakwalifikował się, aby inni mogli je obejrzeć, a jury osądzić...Wiem, że nie współpracuję ze znanymi Wytwórniami, ale liczę, że Kocioliwood sam się do mnie zgłosi, jeśli tylko mój menadżer, którego jeszcze nie zatrudniłem, zareklamuje i poleci moją Ursusikową Kociobistość. 
Nie jest mi żal, ale nie rozumiem, jak można mnie nie docenić? Takiego Kocura Olbrzyma jak Ja? luzak  myśli 
   Postanowiłem, że złożę wniosek z prośbą do świata branży filmowej luzak 
i zapytam, czy nie można by było zastąpić tych wszystkich śmiesznych i żenujących nazw na statuetki moim imieniem. Słyszałem przedziwne, bo np. "Oskary", "Złote Lwy" (już bliżej, bo to też Koty, hmm), "Cezary", "Złote Globy", "Złote Palmy", "Noble".."Pulitzery"..Są też: "Fryderyki", "Wiktory", "Europe Music Awards" i to pewnie nie wszystko...Co to ma być? Po co tak mieszać sobie w głowach? Czy ludzie są w stanie zapamiętać każdą z tych nazw i nagród?

  Dlatego apeluję, żeby wszystkie te statuetki nazwać URSUSAMI.
Czy nie ładniej by wyglądała gala, podczas której prowadzący ogłaszaliby światu, że:
Ursusa Roku otrzymuje....
Ursusa Publiczności otrzymuje...
Ursusa za najlepszą rolę pierwszoplanową kobiecą otrzymuje....
Ursusa za najlepszą rolę pierwszoplanową męską otrzymuje....
I tak dalej.

A dla dzieci przewidziałbym URSUSIKI...
 luzak 


 
Palma i to złota to Ci odbiła Ursusie...
Ursus Roku, buhahaha, ale się uśmiałem
 Idź spać Kudłaczu i nie ośmieszaj się....   jęzor 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz