środa, 12 maja 2010

322. Mufasa zaprasza na urodziny Ursusa




   Tu Mufi-Mufasa. Przez ostatnie dni sporo harowałem w łóżku, co o dziwio pozytywnie wpłynęło na mój Niebieściuchowy nastrój. Moje oko ma się już dobrze, tak więc bez żadnych przeszkód możemy Koci Przyjaciele umówić się dziś w Klubie Szafa, z którego grupą powędrujemy do Piwnicy pod Kocurrami, aby uczcić trzecie urodziny Ursusa. Uzgodniłem z Praprapraprapradziadkiem Casco, iż każdy z nas wchodzi na te samo hasło kociowstępu. Ja ze swej strony chciałem Was bardzo uprzedzić, szczególnie Kocie Damy przed niecodziennymi widokami w strefie sportowo-żywieniowej. To Olbrzymowy świat, mruczanki o żarłoczkiewiczowaniu, czyszczeniu misek i pędzlingu na czas są nieodzownym elementem ich życia i stałym tematem tego miejsca. Olbrzymy mają inne zwyczaje niż choćmy my Ruski, jak i wiele innych kocich ras. Musimy machnąć łapką na ich wybryki i nie przejmować się. Mam nadzieję, że Kudłacz ucieszy się z niespodzianki, jaką dla Niego szykujemy...Tak więc do zobaczenia. Tymczasem jeszczę chwilę poharuję... luzak  hehe 
Kot_Ursus
28 łapek (comments)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz