środa, 7 maja 2014

641. Wielki dzień, czyli 7 urodziny Ursusa


Dziś wielki dzień w moim Olbrzymowym życiu! Nie dość, że siódmy dzień miesiąca, to jeszcze na dodatek skończyłem 7 lat i chcąc nie chcąc wkroczyłem w wiek kota seniora. Hmm, chyba że to za rok. Pańcia nawet zakupiła karmę z napisem 7+, no cóż kiedyś ta chwila musiała nadejść... Z okazji urodzin opędzlowałem więcej misek i pojadłem dodatkowe smakołyki. Ludzie, Mufasa i sąsiadka Luna starali się dogodzić mojej kocioosobie, a to zabawą, a to miziankami. (Te ostatnie dotyczą moich Właścicieli). 
Życzenia również przesyłam mojemu Rodzeństwu, szczególnie Klimberowi!

4 komentarze:

  1. 100 lat Jubilacie :) szczęśliwych 100 lat w tak doborowym towarzystwie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ursusie, to następnych 7 lat, a potem się zobaczy :)) A tak poważnie to żyj długo i zdrowo i pisz bloga, bo chętnie do Was zaglądamy i cieszy nas każdy twój wpis o życiu waszym i Luny i innych napotkanym kotowatych, a czasami piesków :)
    Rudi i pańcia.
    P.s.
    A ja mam 5 lat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rudi i Pańciu:) bardzo dziękuję, aż pędzelki i grzbiecik stanęły mi dęba z wrażenia po przeczytaniu Waszych słôw. Rudi, 5 lat to piękny wiek. Mógłbyś nam podesłać Twoje zdjęcie, a może nawet założyć blog? ( co prawda już sie widzieliśmy w klubie Szafa, ale moja Pańcia mnie namawia, bo jest ciekawska:) )

    OdpowiedzUsuń