wtorek, 13 maja 2014

643. 46 i 49

    Moje niedawne urodziny przyczyniły się do tego, że nasi Ludzie postanowili zajrzeć do tabeli porównawczej wieku kota a człowieka. Zaczęło się niewinnie. Najpierw od zakupionej karmy z napisem 7+ dla kota seniora, a potem od zabawy ze mną, podczas której Pańcio zauważył, że jestem od niego już starszy. Nie mogłem uwierzyć, bo jak to tak? Z tego, co doczytali wyniknęło, że liczę 46 człowieczych lat!!!, a Mufasa 49!!!! To skandal jakiś! Że to niby wiek seniora? I że niby ten wiek odzwierciedla nasze kocioosoby? Według opinii Pańci, gdyby tylko wziąć pod uwagę nasze zachowanie, to Niebieściuch "kręci się" wokół ludzkiej 30-tki, a ja 20-tki. Nie określiłaby mnie już nastolatkiem, a to dlatego, że zacząłem dbać o moje Olbrzymowe futerko, z którego poznikały brzydkie kołtuny. Stałem się też bardziej władczy, kiedy mi na czymś zależy, np. spacerku. Z wyglądu też nas odmłodziła. Nie czujemy upływu czasu i w ogóle nie zgadzamy się z tymi tabelami porównawczymi. Co więcej zauważyłem, że istnieją też przeliczniki wieku psa i człowieka, a przepraszam grupa kotopsy, do której zostałem zaliczony, to niby gdzie? Hmm.

:-)

2 komentarze:

  1. To Ursusie i Mufasiu, jesteście już nieco dojrzali :). Według tych obliczeń ja mam 35 lat ?No nieciekawe to jest skoro w rzeczywistości przeżyło się 5, 7, i 9. Niech sobie ludziowate liczą jak chcą, a my wiemy swoje i ile mamy lat to nasza sprawa :)
    Odebrałeś Ursusie moją fotkę? Rudy

    OdpowiedzUsuń
  2. Rudi, super zaraz zajrzyjmy :) Właśnie, niech ludziowate się nie mądrkują, bo mamy tyle lat, na ile się czujemy i żadnych porównań nam nie trzeba! A w ogóle to w tej tabeli, z której znamy niby nasz ludzki wiek, wynika, że Ty masz 38 lat...(5=38), więc tabela tabeli nierówna....co to się wyprawia :) Ursusso.

    OdpowiedzUsuń