środa, 17 września 2014

675. Ursus postawiony w trudnej sytuacji

   
Zostałem postawiony w bardzo trudnej sytuacji. Przez tylko i aż tylko sport. Mój kraj Przodków odpadł niestety z Mistrzostw Świata w siatkówce ludziowatych;), czego nie przewidywałem, a skoro kibicuję Polsce, bo przecież w niej się urodziłem i mruczę po polsku, to dziś muszę być za krajem Przodków Niebieściucha, który gra z Brazylią! Nic nie mogę poradzić, to jakaś dziwna sprawa. Luna, kibicująca wcześniej Meksykowi, z racji bycia Consueląhehe, nie widzi problemu, ani nie stoi przed żadnymi dylematami. Nie jestem pewien za kim ona jest, za Polską, czy za Rosją? Za moimi Ludźmi, czy za Mufasą? Mam podejrzenie, że ona coś kręci, ponieważ wąsiki jej chodzą na widok Ruska! A ja no cóż, zawsze muszę zmagać się z odwiecznymi problemami kociokibica...hmm

Ursusku: tu Klimber Twój Brat. Ja również nie jestem zadowolony z sytuacji, że kraj naszych Przodków już odpadł, ale zawsze można poharować na kamieniu, a czasem "w jego środku" i zastanowić się nad sensem kociego życia...Musimy zebrać siły na trzymanie pazurków i pędzelków za Polskę w tych mistrzostwach. 


U: Klimberku, mądrze mruczysz, a wyglądasz oszałamiająco w tej scenerii. Chroń pędzelki i futro przed wiatrem. 
K: Chronię, chronię. Ty też na siebie uważaj. A to Klub Kamieńluzak, spotkajmy się w nim ;)
U: Nie ma sprawy, tylko jak nasi Ludzie pójdą spać. Omruczumy dylemat kociokibica.
K: To fajnie. Do zobaczenia.

Dopisek: nie udało się wygrać Rosji, tak więc nerwy od nowa :)

4 komentarze:

  1. ale futro ma ten Twój brat Ursusie!! to tylko na wietrze, czy stale jest taki poczochrany? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że zawsze ma ładne, tutaj wiatr mu trochę je poczochrał:), ale to dobrze, bo wygląda jak Lewek! To u nas rodzinne, bo robię identycznie:-) Ursus.
      :))

      Usuń
  2. A my nie oglądamy, bo bogaci tego świata nie pozwolili maluczkim na taki luksus ;(
    Ale kciuki trzymamy za Polskę :).
    Wyglądasz Ursus jakbyś " pukał do drzwi kamienia " :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiemy, te zakodowanie mistrzostw bardzo nieładnie ze strony tv. Ale można oglądać w internecie. Fajnie, że siatkarze polscy tak daleko zaszli, gorzej z amerykańskimi :( a dziś z Rosją gra Polska. Niebieściuch chodzi nerwowo po domu :)))
      p.s. Na kamieniu to oczywiście moj brat, a ja rzeczywiście mam minę :))))

      Usuń